Brávácz Ibolya

Dr. Brávácz Ibolya, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Érveléselmélet Tanszék egyetemi adjunktusa. 2003 óta dolgozik oktatóként felsőoktatási intézményekben. Doktori fokozatát 2015-ben szerezte az akkori Szent István Egyetem, Gazdálkodás és Szervezéstudományi Doktori Iskolájában, fogyasztói magatartás témában. Oktatási és kutatási tevékenysége a marketing területeire összpontosul. Legutóbbi publikációiban a vállalkozások digitális marketing és kommunikációjának szerepét vizsgálta, melynek eredményeként az MTA GTB Publikációs Nívódíjában részesült 2023-ban. Fő feladatának a színvonalas oktatást és a tehetséggondozást tekinti. Az oktatói munkája és a hallgatóbarát hozzáállása eredményeképpen korábban elnyerte „Az év tanára” címet és aktív részvételéért a tehetséggondozásban a „Kiváló Mentori Díjat”. Az oktatás mellett aktívan részt vesz a szakmai közösségek munkájában, több hazai és nemzetközi tudományos és szakmai szervezet tagja (pl. MTA GTB, IAB, EMOK).

 

Az MTA köztestületének tagja (Akadémiai Adattár)