Brávácz Ibolya
 Dr. Brávácz Ibolya, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Érveléselmélet Tanszék egyetemi adjunktusa. 2003 óta dolgozik oktatóként felsőoktatási intézményekben. Doktori fokozatát 2015-ben szerezte az akkori Szent István Egyetem, Gazdálkodás és Szervezéstudományi Doktori Iskolájában, fogyasztói magatartás témában. Oktatási és kutatási tevékenysége a marketing területeire összpontosul. Legutóbbi publikációiban a vállalkozások digitális marketing és kommunikációjának szerepét vizsgálta, melynek eredményeként az MTA GTB Publikációs Nívódíjában részesült 2023-ban. Fő feladatának a színvonalas oktatást és a tehetséggondozást tekinti. Az oktatói munkája és a hallgatóbarát hozzáállása eredményeképpen korábban elnyerte „Az év tanára” címet és aktív részvételéért a tehetséggondozásban a „Kiváló Mentori Díjat”. Az oktatás mellett aktívan részt vesz a szakmai közösségek munkájában, több hazai és nemzetközi tudományos és szakmai szervezet tagja (pl. MTA GTB, IAB, EMOK).
Dr. Brávácz Ibolya, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Érveléselmélet Tanszék egyetemi adjunktusa. 2003 óta dolgozik oktatóként felsőoktatási intézményekben. Doktori fokozatát 2015-ben szerezte az akkori Szent István Egyetem, Gazdálkodás és Szervezéstudományi Doktori Iskolájában, fogyasztói magatartás témában. Oktatási és kutatási tevékenysége a marketing területeire összpontosul. Legutóbbi publikációiban a vállalkozások digitális marketing és kommunikációjának szerepét vizsgálta, melynek eredményeként az MTA GTB Publikációs Nívódíjában részesült 2023-ban. Fő feladatának a színvonalas oktatást és a tehetséggondozást tekinti. Az oktatói munkája és a hallgatóbarát hozzáállása eredményeképpen korábban elnyerte „Az év tanára” címet és aktív részvételéért a tehetséggondozásban a „Kiváló Mentori Díjat”. Az oktatás mellett aktívan részt vesz a szakmai közösségek munkájában, több hazai és nemzetközi tudományos és szakmai szervezet tagja (pl. MTA GTB, IAB, EMOK).
