Kenesei Zsófia

Prof. Dr. Kenesei Zsófia a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Kommunikációtudományi Intézetének egyetemi tanára, a Gazdálkodástudományi Doktori Iskola Marketing Programjának igazgatója. Doktori fokozatát 2000-ben szerezte gazdálkodástudományi területen, 2017-ben habilitált. Szakterülete a szolgáltatásmenedzsment és marketing. Korábban a BCE Marketing Intézetének igazgatója, valamint az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért alapító elnöke volt. Kutatási területe a panaszkezelés, a szolgáltatásdigitalizáció és szolgáltatásélmény. Az utóbbi években kutatási tevékenységének fókuszában az oktatás-digitalizáció és a felsőoktatásban megjelenő mesterséges intelligencia hatásainak vizsgálata áll. Tagja a BCE Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központjának és vezetője a BCE Digitális Szolgáltatások Kutatócsoportnak. Több hazai és nemzetközi kutatási projektek vezetője és résztvevője volt, jelenleg egy OTKA pályázat vezetője és egy ErasmusPlus pályázat résztvevője. Közel 200 tudományos publikáció szerzője mind magyar mind angol nyelven, rendszeres előadó nemzetközi és hazai konferenciákon.

 

 

Az MTA köztestületének tagja (Akadémiai Adattár)